Veel mensen onderschatten de waarde van het hebben van een professionele visitekaartje dat uw merkimago correct weergeeft. Dit kleine stukje papier is een belangrijk onderdeel van uw bedrijf. Het is voor anderen vaak het eerste item dat ze van u ontvangen, dus het is je eerste kans om een sterke, positieve indruk op hen te maken.
Het overwicht van de doe-het-zelf online business-kaart printen bedrijven is een interessante en enigszins verontrustend fenomeen. Met beperkte uitzonderingen na, is het vrij eenvoudig om een goedkoop geproduceerde kaart te spotten. Wanneer u kiest voor “go goedkope” op uw visitekaartjes, welke boodschap betekent dat sturen naar degenen met wie u zaken willen doen? Bent u echt doet zelf geen gunsten door het missen van de kans om te beginnen met het opbouwen van een positief imago van het merk vanaf het begin?
Goedkoper is niet altijd beter als het gaat om de eerste indruk.
Geef klanten een geweldige eerste indruk met deze tips en tactieken:
Design Tips
Tip # 1: Roep de hulp van een professionele ontwerper, tenzij je over de vereiste vaardigheden om uw visitekaartje te ontwerpen. Idealiter is deze persoon ook belast met het ontwerpen van uw andere zekerheden (briefpapier, brochures, website, enz.), Dus het zal intuïtief aan het imago van uw merk door middel van het uitvoeren van die stukken op uw kaart.
Tip # 2: Houd het simpel.
Visitekaartjes zijn meestal slechts 3,5 “x 2” (behalve wanneer ze niet – zie hieronder), zodat je niet te veel ruimte om mee te werken hebben. Niet uw logo te groot te maken, niet het type te klein om comfortabel te lezen te maken, en wees niet bang om witte ruimte te gebruiken zijn.
Tip # 3: Houd het standaard visitekaartjes formaat aan – tenzij je het avontuurlijke type bent.
Er zijn dingen die je kunt doen om een 3.5 “x 2” kaart om jezelf te onderscheiden (bijv., Afgeronde hoeken), maar ga met een ongebruikelijke vorm kan lastig zijn. Een ronde kaart, bijvoorbeeld, is heel memorabel, maar het zal zeker niet past in standaard business-kaarthouder apparaten. Je moet bereid zijn om het gemak voor memorability ruilen als je een onconventionele vorm of grootte kiezen.