Tips bij het maken van een banner

bannerBeeld
Uw banner is een verlengstuk van het imago van uw bedrijf. Het ontwerp en drukwerk moet de kwaliteit van uw producten en diensten laten zien. Zorg ervoor dat het past bij uw beursstand en er genoeg overeenkomsten zijn met de kleuren en lettertypen die u in uw andere reclame materialen gebruikt worden.

Bovendien, voorafgaand aan het plaatsen van een order bij een drukkerij, moet u ervoor zorgen dat uw banner de juiste grootte heeft. Het ontwerp en de boodschap zijn een goede match voor de beurs die u bijwoont en doet een beroep op uw doelgroep.

Banner drukken formaat
Bepalen of een horizontale of verticale banner past het beste bij uw beursstand en waar het zal worden geplaatst. Bedenk hoe de banner zal worden gemonteerd, uitgestald of vastgebonden. Verticaal, stand-alone banners vereisen speciale stands en er zijn een verscheidenheid van stijlen om uit te kiezen. Op deze website gaat u meer informatie vinden over banners.

Banner grootte
Zoals met alle soorten bewegwijzering, hoe groter de omvang van de banner groter de impact. Toch moet uw banner ook zo smaakvol als het is overtuigend zijn. Uw expositieruimte zal bepalen hoe groot van een banner die je moet bestellen.
De meeste banner productie bedrijven hebben standaard maten die verschillende booth gebieden tegemoet te komen. Maar toch, als je iets bijzonders te bevorderen hebben, kunt u kiezen voor een extra grote banner om extra buzz en opwinding te creëren op de beursvloer.

banner kleurHou het simpel
Om de impact van marketing boodschap van uw banner te versterken, houd uw ontwerp zo eenvoudig mogelijk. Een rommelige banner zou kunnen trekken de aandacht, maar niet het soort van aandacht die je wilt. Het doel is om aandacht te vestigen op het product of dienst die u bevorderen, niet de banner zelf.